Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-11, 22:26   #27
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke rismelk til barn under 3 år?


Jeg varmer opp melken til passe temperatur først, drysser i (melkefri) probiotika-kapsel-innhold i passe mengder (det er nok der jeg ikke alltid treffer), men det er litt krøkkete og for pulveret klumper seg lett. Så lurt å røre det ut i et lite glass i bare litt kokosmelk først. Også setter jeg hele greia i tett beholder i komfyren på lav guff natta over. (tilsvarende metoden brukt i kamps innlegg) Voila!
I verste fall har jeg i litt gelatin for å ordne til konsistensen, men det kan vel ikke du spise?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat