Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-17, 08:52   #35
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Arrangere konfirmasjon - for dummies

Vi skal ha konfirmasjon for eldste i april. Vært mye fram og tilbake da vi (jeg) ønsket å ha det hjemme, men pga planløsning får vi ikke dekket bord til 20-25 stk inne og fant ut at feststelt, varmelamper etc ute ble for mye styr og usikkert med vær. Så vi skal ha det på lokale/restaurant som har en flott beliggenhet ved et vann. Flaks at vi fikk tak i noe så sent! Ser at vi sikkert kommer opp i 20 tusen for mat og drikke.Men vi slipper å gjøre istand huset inne og ute før 29 april, blomster, vask av vinduer, telt, møbler osv...Ellers tror jeg konfirmanten kommer til å holde en liten tale, men han sliter ikke så veldig med nervøsitet for sånt. Vi foreldre har tenkt å lage enten en video eller bildekavalkade som kan rulle og gå på skjerm/lerret der vi spiser. Må begynne på det snart og evnt få hjelp til det tekniske. Konfirmanten (gutt) har ikke så mye meninger rundt detaljer som fargetema osv, men ønsker kokt laks til hovedrett.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat