Tråd: Kjøkkenvifte
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-11, 00:35   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Kjøkkenvifte

Vi må skifte kjøkkenvifte. Den vi har nå trekker dårlig, og filtrene er gjennomtrekt av fett som jeg ikke får bort.

Som bildet viser så har vi det kjedeligste av vifter som finnes, og når vi nå skal bytte, så vil vi ha noe som er fint, i tillegg til at den funker bra.

Planen er at vi rett og slett bare fjerner det skapet som i dag huser vifta. Blir ikke noe savn åkke som, for det er ikke plass til noe inni der.

Så hvilken vifte skal vi ha? Den må være stilig og moderne, men samtidig matche vårt heller tradisjonelle kjøkken.

Nå viser jeg bilde kun av selve vifta. Kjøkkenets tilstand i øyeblikket tilsa ikke at jeg ville vise frem resten Men kort fortalt så er kjøkkenet relativt stort. Benkeplata ser dere så vidt på bildet. Den er sort med hvite "spetter" i. Ligner på stein.

Gulvet på kjøkkenet er ordinær eikeparkett. Fargen på veggene er Cafe latte, og taket er hvitt. Hvitevarene er i børstet stål. Er ikke stekeovn under kokeplatene på bildet. Den står lengre bort på veggen.

Fyr løs med bilder og tips!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg vifte.jpg (92,1 KB, 38 visninger)
__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat