Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-12, 20:37   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart kjole i bryllup - ja eller nei?

Den eneste gangen jeg har reagert var den gjesten i mitt bryllup som stilte i lang, hvit blondekjole og perler i håret.

Men det er bryllup jeg har vært i der jeg ikke ville valgt sort, og andre der jeg ikke ville ofret det en tanke, avhengig av brudeparet. Dersom de har vært av typen som virkelig holder på formene (type: hennes foreldre står som avsendere på invitasjonen, med "i anledning vår datters giftermål til..." elns), så ville jeg også gjort det. Er de mer som min venninne "dress code? Å. Det har jeg ikke tenkt på. Det du føler deg fin i? Og som du kan feste og ha det gøy i! ", så går jo alt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat