Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-18, 09:59   #20
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.553
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hender det du føler deg underlegen?

Ja, det skjer ganske ofte. Jeg har sterk autoritetsfrykt og føler meg underlegen flere av de som er over meg på jobb. Nå er jeg heldig med min nærmeste leder, hun gir tydelig uttrykk for at jeg kan ting hun ikke kan, at det er jeg som er eksperten på jobben min og sånne ting, så jeg føler meg ikke underlegen henne.

Det som er vanskeligst er når jeg føler meg underlegen partneren min. Han er høyt utdannet innen et fagfelt som alle har interesse for, og det skjer veldig, veldig ofte når vi er sammen med andre at han blir spurt ut om fagfeltet sitt og blir nærmest genierklært. Da er det lett for meg å tenke at han er smartere enn meg, flinkere enn meg, mer interessant enn meg osv. Heldigvis for meg er han flink til å minne meg på at jeg også er høyt utdannet og har mye kunnskap om mitt fagfelt, men ingen er særlig interesserte i å høre om det. (Hadde noen begynt å spørre meg ut på samme måte som de gjør med ham, hadde jeg nok blitt ekstremt brydd og skiftet tema ganske raskt uansett.)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat