Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-10, 17:12   #28
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefaler dere UV-drakter i syden?

Mine barn bruker alltid uv-tøy når de er ute i solen og det innvolverer bading. Er ikke bading involvert så brukes vanlig tøy. Dette gjelder uansett sted. Vi bruker altså uv-tøy hele sommeren hjemme også. Solkrem er ikke det gunstigste man kan smøre på en barnehud, så jo mindre jo bedre. Og det er ikke bare solbrendthet jeg vil beskytte huden mot, men også mengden sol. Jo hvitere de er på slutten av sommeren jo bedre.

Så ja, jeg anbefaler uv-tøy. Er på leting etter en kul uv-tshirt til meg selv også faktisk.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat