Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-13, 19:55   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erstatte melk i baking

Hvis du kan bruke soya, så har jeg et magisk baketips: du får de aller luftigste, lette kakene om du bruker Alpro-dessert i røra. Disse 4-pkn med dessertbegre. Jeg lager vaniljekake/eplekake med vaniljedesserten, og sjokoladekake med sjokoladedesserten. Jeg liker crazykaka, men får aldri den luftige, lette konsistensen jeg av og til vil ha, feks. til sukkerbrød (men jeg bruker jo ikke egg da), men det får man med disse begrene. Kanskje litt mer aktuelt for de som ikke spiser egg, kanskje.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat