Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-11, 16:58   #9
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Svanen broderer bunad

Ok. Javel. Hehe.

Har hentet stoffet i dag. Veldig greit påtegnet, men ellers bare bilder. Jeg trodde jeg fikk med litt mer forklaring: slike sting bruker du her, slike her...

Bra jeg fikk med litt stoffrester, tror jeg må forske litt først før jeg begir meg utpå selve bunaden. Skjønner jo at det er plattsøm og kontursting (er det ikke det det heter på "fint"?). Men klarer ikke helt å se hva det er midt i blomstrene og rundt midten. Bestemmer jeg selv hvordan det skifter farge innad i blomsten/bladene?

Ja, nei, øve litt på rester og snakke med mor. Det høres fornuftig ut.

(Begynte du rett på bunaden Fløyel? Hvor langt har du kommet? Nysgjerrig på hvor kurset ditt holdes. Hehe)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat