Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 21:22   #27
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke kjøpe noe nytt på et år - hadde du greid det?

Jeg har fulgt Siri på bloggen hennes fra dag 1, og jeg syntes det har vært spennende å følge året som har gått.
Hun har gjort seg en del tanker om de valgene hun har tatt, og jeg syntes egentlig ikke at det har vært ekstremt.

For min del er det noe jeg ikke kunne vurdert, men selvfølgelig er vi på ulike stadier i livet. Jeg har små barn som fremdeles skal følges opp på mange områder, mens en 17-18- åring med egne standpunkt er annerledes(men en gutt på den alderen kan så absolutt være dyr i drift!).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat