Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 21:56   #40
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.482
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ikke kjøpe noe nytt på et år - hadde du greid det?

Å kutte ut å kjøpe "alt", nja...
Men å la være å kjøpe klær er enkelt, det forrige året kjøpte jeg 3 plagg til meg selv og led ikke et sekund. Men alle dagligprodukter som mat og hygieneprodukter kunne jeg ikke tenke meg å kutte ned på. Sminke og slikt kjøper jeg minimalt av fra før.

Mat - der kunne jeg sikkert spart inn mye. Men jeg kjøper god mat uten å se på pris. Det går fint så lenge husholdningen består av halvannen person, hadde sikkert vært annerledes om jeg forsørget en familie på fem.

Er ellers enig i at det er mye shopping uten at man trenger det, jeg har trøsteshoppet min andel klær og ting gjennom årene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat