Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-17, 08:32   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Purk, skurk, sur agurk?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg gjetter på at Jensen har rettferdiggjort det hele for seg selv med at "det er en del av jobben" og "målet helliger middelet" og etterhvert som det surnet til rundt Superpurken - "jegkan like gjerne sørge litt for meg selv for det er det ingen andre som kommer til å gjøre, her har man bura inn halve byen og så blir det furting bare fordi de unge jyplingene ikke tåler å bli snakka tel engang nei harruhørt utakknemlige jævler, og man kanke laga omelett uten å banke opp et par egg og det er jaggu ikke lett å være ordentlig pollti lenger og jeg lurer på om Harry Hole egentlig er meg?"

Veldig naturlig med litt utviskede grenser mellom rett og galt etterhvert, sikkert.

tror du er inne på noe. Selv om jeg ikke har har lyst å tro det. Men han er helt klart en annen generasjon politimann enn de som går ut nå.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat