Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-09, 00:18   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Good Omens - Terry Pratchett & Neil Gaiman

Jeg synes også det er en strålende bok. Jeg driver og hører den på lydbok for tiden, og det er forsåvidt ikke ofte jeg faktisk ler høyt, men det kan antagelig ha noe å gjøre med at jeg har lest den 3-4 ganger før og vet at de fleste poengene kommer før de kommer. Men den andre gangen jeg leste den tror jeg egentlig var enda morsommere enn den første.

Ett av de avsnittene jeg lo aller mest av første gangen var der Aziraphale og Crowley drikker seg fulle sammen - jeg måtte legge det inn som FB-status i forrige uke, etter å ha hørt det på lydboken. "They make nests, you know, gorillas," said the angel, pouring another drink and managing to hit the glass on the third go. "Nah." "God's truth. Saw a film. Nests." "That's birds," said Crowley. "Nests," insisted Aziraphale. Crowley decided not to argue the point."

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat