Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-17, 10:43   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen blottet seg for deg på internett? Eller overskredet andre seksuelle gren

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg har faktisk også møtt på blottere in real life mer enn på nett. Når det er sagt så hadde jeg reagert kraftigere om min datter hadde fått et spm om hun ønsket seg eldre kjæreste enn om jeg selv hadde mottatt bilde av ukjent tissefant.

Ja, helt klart! Men det er jo veldig forskjellige typer henvendelser. Jeg tenkte bare å nevne det for å vise at jeg i alle fall synes mange typer henvendelser kan være grenseoverskridende.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vet ikke helt om jeg er med på at det er et underkommunisert problem, det er vel et stadig tema på ymse nettsteder, både humor og annet, med alle disse dick pics-ene?

Synes du dette blir mye snakket om? Hvor da? Jeg er jo mest på såkalte MSM (main stream media) og kan ikke si at jeg synes digitaliseringen av seksuelle krenkelser er mye diskutert. Sist jeg husker det ble diskutert var da Marie Simonsen fortalte at hun fikk masse seksualiserte trusler i forbindelse med jobben.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat