Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-18, 19:09   #60
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hender det du føler deg underlegen?

@IzziCreo: Det der kjenner jeg meg litt igjen i. Jeg føler meg definitivt underlegen de som trener jevnlig, har overskudd til å være sosial både på jobb og privat, lager god hjemmelaget mat, er forelder og ja, i det hele tatt. Uansett om årsaken min er en kronisk diagnose, så er det så vanskelig å sette ord på og forklare, at jeg garantert tror noen setter meg i «lat»-boksen. Jeg merker det også kognitivt, heldigvis skår det mest ut ettermiddag og kveld, så det merkes ikke så godt på jobb. Uansett. Lurer likevel på om jeg kjenner mer på følelsen av å være mislykket enn underlegen. Fordi jeg forventer mer av meg selv?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat