Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-09, 15:24   #55
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Er nok timeglass eller cello.

Akkurat nå føler jeg meg mest som a "blob"

Ellers var det befriende at mange av kroppsfasongdamene hadde naturlige kropper - ulike vektklasser og skavanker.

Når jeg er slankere (les: ikke har stor mage) synes jeg det er greit å kle meg etter kroppsfasong. Har stor rumpe og store pupper, men det ser helt fint ut om jeg bruker A-line skjørt/ bukser med rette ben og innsvingede topper. Nå som magen har funnet det for godt å ekspandere (sånn helt av seg selv) er det vanskeligere å bli fornøyd selv med nøye utvalgte plagg. :sutre litt mer:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat