Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-17, 19:50   #18
Reiselyst
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2017
Innlegg: 33
Reiselyst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Flybilletter til Florida

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.


Hva synes dere om kr 28.000,- til Tampa for 4 voksne og 1 barn (1 mellomlanding)? Hadde dere hoppet på det eller hatt is i magen?

Prisen ovenfor er nok en grei pris midt i sommerferien. Hvis det er med Lufthansa så er de helt kurant å fly med de og bagasje, mat og drikke er inkludert. Så jeg hadde nok ikke ventet, prisene går sjeldent ned i høysesong. Hvis dere vil holde dere primært i Orlando og på vestkysten er Tampa bra å fly til. Vil dere oppleve den sydlige delen av Florida (Miami, Key West osv) så ville jeg heller flydd til Miami. Da hadde jeg nok valgt SAS selv pga direkte fly og nye oppgraderde kabiner. De er faktisk ofte billigere enn Norwegian og på en slik tur tjener man nesten nok bonuspoeng til en innenriks reise i Norge også

Er jo også fullt mulig å fly via Miami den ene veien og Tampa den andre og enveisleie av bil koster ingenting i Florida:-)

Selskaper jeg generelt holder meg unna er Air Berlin og Icelandair.

Anbefaler også på det sterkeste å booke direkte av flyselskapet. Blir det problemer underveis med kanselleringer og forsinkelser så er nettreisebyrå som Tripsta, Supersaver osv et helvete å ha med å gjøre da kundeservicen er mildt sagt elendig. Eneste reisebyrået jeg hadde bestillt via er Ticket.

Med 3 ungdommer i bilen trenger dere en stor leiebil der borte. Ville nok satset på en stor SUV for at 3 skal sitte komfortabelt i baksetet og bagasjen få plass.

Reiselyst er ikke aktiv   Svar med sitat