Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-17, 21:12   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumkutyme: Hvordan håndtere avsporinger/gen. betraktninger i personlige tråder?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes det som ts må være lov å si fra dersom det oppleves som utidig.
Samtidig synes jeg at man skal tenke seg om med å diskutere generelt om for eksempel foreldres udugelighet når det for eksempel er i en tråd der man strever med barnet sitt.


Jeg tenker det må være greit å se an tema, og så synes jeg at den som starter tråden helt klart må si ifra om en fører det ugreit.
Om det blir sånn at det generelle tar fullstendig overhånd, så kan jo det bli feil. Men ofte fører det til gode diskusjoner, som flere kan lære av.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat