Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-22, 19:14   #332
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Viggo har også begått overgrep mot barn tidligere:
https://www.dagbladet.no/nyheter/kri...aring/65654963

Ja. Det er jeg klar over. Men man skal selvfølgelig ikke henges ut og dømmes for å ha voldtatt og drept to barn likevel. Han skulle blitt dømt for de overgrepene han har tilstått. Dette er jo ikke en mindre rettsskandale fordi om han er skyldig i noe annet også (som han vel også ble dømt for og har sonet?). Misforstå meg rett. Jeg mener ikke VJ er en uskyldig mann. Men han er uskyldig i det han er dømt i. Og han som gjorde at han ble dømt slapp billigere unna og har vært en fri mann i mange år. Han burde jo virkelig ikke sluppet ut.

Og foreldrene sitter med mange spørsmål og må ha det helt forferdelig nå. På grunn av slett politiarbeid og en uriktig dom.

Man kan ikke forsvare dommen med at han har misbrukt andre barn før. Om du banker mannen din og noen deretter dreper ham, begås det en stor urett mot deg om du dømmes for drapet. For å ta et eksempel som ikke er så følelsesladet som misbruk av barn. Vi er jo alle enige i at det er jævlig og skal straffes.

Så bare for å ha det klart - jeg mener ikke at VJ er uskyldsren. Jeg mener bare at man skal dømmes for det man faktisk har gjort, og ikke sitte 20 år i fengsel for noe man ikke har gjort.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat