Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-21, 12:04   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og bra systemkamera - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Folkepakke?

Ja, det finnes sånne gunstig prisede amatørpakker, både fra Canon og Nikon. Jeg har ramlet av lasset hva disse heter. Så finnes det litt dyrere og mer proffe typer fra litt dyrt til steindyrt, men for oss glade amatører så tror jeg at de vanlige holder. Så se etter et pent brukt, så hvis du blir skikkelig bitt så kan du heller kjøpe et dyrere et da.

Ser at det er et som heter Canon 850 D nå, det finnes også et M50 men det ser ut som at det ikke har utbyttbart objektiv, og det vil du ha, hvis du skal fotografere makro.

Så en eller annen forgjenger til den som heter 850 brukt bør være mulig å få tak i uten å betale skjorta. Men jeg har ikke fulgt med på dette på mange år, så håper det kommer en med mer oppdatert kunnskap på banen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat