Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 20:28   #59
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Dette minner meg om en historie. Jeg tok et bilde inn i en ramme i går, og skjerte meg på fingen. Fikk et orntlig papirkutt, men oppdaga i dag at jeg hadde satt plastere på feil fing. Så i et døgn, altså 24 timer, har jeg godt runnt med plaster på feil fing.

Jada. (Går ut fra at du tenker på det første innlegget mitt.) Men jeg tror fortsatt det hadde plaget meg mer om innlegget hadde vært riktig stavet men hatt alskens pynt og fjas. Tester :

Dette minner meg om en historie.
Jeg satte et bilde inn i en ramme i går og skar meg i fingeren
.
Jeg fikk et DYPT papirkutt, men oppdaget i dag at jeg hadde satt plasteret på feil finger . Så i 24 TIMER har jeg godt rundt med plaster på
FEIL finger.

Hm, er noe usikker. Kanskje plager stavinga og tøvet meg like mye. Men det er noe med graden av bevissthet som teller. Jeg går ut fra at folk ikke staver feil med vilje.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat