Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-14, 16:56   #364
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Doctor Who (2005)

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Torchwood er FANTASTISK!!! Jeg tror jeg må se alle sesongene igjen!
Sesong 4, den nyeste, er amerikansk, i motsetning til de andre. Men den er faktisk en av de beste synes jeg. Mest fordi jeg elsker selve plottet! Her er trailer, den er bare til å daue av altså, jeg ELSKER denne sesongen og håper det kommer mer.
PS: man trenger ikke å ha sett NOE Torchwood før man ser sesong 4 faktisk, den er helt uavhengig av de tre andre sesongene. Men hyggelig å ha litt forhistorie da.


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

Jeg har begynt å se torchwood igjen, er nesten igjennom sesong 1 nå. Men jeg foretrekker egentlig de sesongene som ble laget av bare BBC, den amerikanske ble litt for amerikansk for meg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat