Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 15:06   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Informasjon om hvordan mat "virker"

Nordstrand har jeg langt oppi halsen, jeg har et par i min omgangskrets som mener at adhd ikke finnes og de som har diagnosen bare er mennesker med dårlig kosthold pga. henne. Sist jeg sjekket var hun ikke spesialist innen nevropsykiatri.

Det er utrolig mye tull og mye overdrivelser når det gjelder mat, kosthold og dietter. Ofte er anbefalingene basert på nokså tynne studier utført på mus. Eller rett og slett synsing fra mennesker som syns at noe høres sannsynlig ut. Eller man kan bevise en bitte liten effekt og det blir blåst opp.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat