Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-18, 10:59   #288
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, nå har ikke jeg lest kommentarfeltene, så det kan godt hende det har kommet fram skikkelig rasistisk dritt mot henne, og det er på ingen måte greit. Ei heller høhøhø-brunsukker-kommentarer. Æsj, så ekkelt.




Jeg har kikket litt og det er virkelig fæle ting som blir skrevet.

Jeg har ikke sett noe i pressen jeg mener er utenfor, men kommentarfelt er jo en verden for seg selv og et område jeg mener pressen har et ansvar. Mye blir slettet, men det tar ofte alt for lang tid.
Hva folk kan lire av seg er skremmende. Jeg tror Bahare Letnes kan få ekstra mye der fordi mye av brungrumset i FrP er forbanna.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat