Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 08:00   #78
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Mannen het tåler dårlig fet fisk. Og på grunn av at det å kaste opp fisken ikke var god nok grunn til å ikke spise når han var barn så får han nå brekninger av nesten all ren fisk. Men han er flink til å ikke vise det for mye til ungene.

Vi spiser en del fabrikklaget fisk som min lillebror kalte det som barn. Fiskekaker, fiskepinner, frityrfisk osv. Hender vi lager plukkfisk som mannen er veldig glad i.
Og når jeg får stor abstinens etter stekt laks så steker jeg torsk sammen med det så får mannen det.

Vi kunne blitt mye flinkere til å spise fisk. Men mannen var ikke like voksen om det før vi fikk barn og jeg kjenner misnøyen av fisk servert inni meg når jeg lager det og det setter sine spor. Mannen lager det aldri frivillig. Fisk et ikke min favoritt heller men det er godt innimellom.

Jeg har et barn som bare spiser grønnsaker og pasta og ris. Og et som spiser litt kjøtt og ingen grønnsaker mer eller mindre. Det er utfordrene men de må stort sett spise det som bli servert. Har endt opp med mye utagering og ekstremt utrivelig måltider fra eldstemann. Det er noe vi jobber med, som BUP jobber med. Men ting tar tid.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat