Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-17, 11:22   #266
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

nokon -

Åh, historien om han gubben som ikke fikk honnørrabatt på bussen var jo bare skjønn!

Og til historien om Henrik som ikke vil gravlegges ved siden av Margrethe - jeg leste et kommentarfelt på FB - gudane må vite hvorfor jeg gidder, men noen ganget er det gøy - en eller annen klarte nemlig konfkludere med at Nrk er kommunistisk og manipulerer folk. Jeg vurderte et øyeblikk å svare at aha, det er defor Henrik ikke vil ligge med kona si i evigheten - han har sett for mye på Nrk. Jeg gjorde det dog ikke.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat