Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-17, 13:06   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært på Trolltunga og/eller Prekestolen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Pinlig for meg personlig, siden jeg har vært så mye utenlands og sett mange av de fremste attraksjonene i andre land, men så har jeg ikke vært på et sted som er "utenfor stuedøra" nærmest. Hadde jeg ikke hadde lyst til å dra dit, hadde det selvsagt ikke vært pinlig. Men jeg har alltid hatt lyst til det, så da er det litt teit å ikke å klart å få somlet seg til å få gjort det.

OK, da skjønner jeg mer hva du mener. Jeg leste deg som at det var pinlig å ikke ha gjort sånne ting.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat