Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-18, 06:33   #72
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Var egentlig ingen av svaralternativene som passet helt. Jeg er i begynnelsen av femtiåra, har mellomblondt hår. Jeg syns fargen er litt kjedelig, og håret blir så mye lysere om sommeren at jeg får naturlig trist ettervekst om vinteren. Derfor har jeg lysnet det litt med striper mesteparten av mitt voksne liv.

Frisøren sier at hun ikke finner særlig mange grå hår, så det er nok foreløpig bare ett og annet som ikke ville vært særlig synlig om jeg hadde sluttet å stripe heller. Så det blir feil å si at jeg striper for å dekke grått hår.

Ingen av foreldrene mine begynte å få grått hår før de var temmelig gamle.

Farge håret har jeg bare gjort en gang, da jeg var 22.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat