Tråd: Ignore
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 13:56   #22
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg gjør ikke det. Av de grunnene som BM nevner: det virker for dårlig til at det har en hensikt.

Men de gangene jeg har ønsket å ignorere noen, så har det vært fordi noen har irritert meg. Det har typisk vært brukere som fremstår som mindre smarte, på en irriterende måte, folk som stadig sier teite ting eller folk som sier slemme ting. Den siste kategorien overlever sjelden lenge på FP, så de er det i grunnen ikke noe problem med. De teite og irriterende er gjerne mer langlivede.

Og nå la jeg merke til 'tittlen' i avataren din (er usikker på om det heter det) og det var jo litt morsomt kombinert med dette innlegget. jeg håper jeg ikke sårer når jeg nevner det.

Jeg er alt for nysgjerrig til å ignorere noen. Hadde jeg gjort det og fått opp ett innlegg som det sto var ignorert hadde jeg måtte finne ut hva som sto der.


Sist redigert av Isprinsessen : 12-10-12 kl 13:57. Årsak: Nyskjerrig-nysgjerrig??? Jeg lærer aldri!
Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat