Tråd: Ignore
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 15:15   #32
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hva med om den også ligger skjult som lest i din innboks og vises (ikke som ulest) hvis du slutter å ignorere? Eller er `/dev/null` ønsket her.

Tja. Det vil jo alltid være kinkige spørsmål rundt detaljene når man skal designe noe sånt. /dev/null er vel det enkleste. Usynlige meldinger i innboks ville jo være en elegant løsning. Ved avsluttet ignore, dersom det er meldinger der, kunne det komme valg om de skulle slettes usett eller legges i innboks som lest eller ulest. Man kunne vel også få valg om hva som skal skje med slike mens bruker ignorere i det ignore slås på, og der kunne jo alternativene spenne fra /dev/null til vanlig levering, med usynlige for senere eventuell vurdering i midten.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg begriper ikke hvordan dere ikke blir nysgjerrige på hva de personene har skrevet!! Jeg ville fått sånn "Don't press the big, red button!"-refleks på det der, tror jeg...

Det var jo derfor jeg startet tråden da. Kanskje mer på grunn av irritasjon enn nysgjerrighet, men det kan jo variere med emne.

Ben "somebody is wrong on the Internet" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat