Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 09:17   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påfyll i hverdagen

Jeg har jo både små barn og ungdommer så det er litt ymse som skal følges opp, så jeg føler hverdagen består av en del MÅ ting og en del VIL ting. MÅ-tingene gjør jeg ofte rundt barna, og de hjelper til innimellom. Det gir ikke akkurat mye påfyll å: vaske klær, rydde hus, gå med søpla, handle mat, lage mat, tømme oppvaskmaskin osv.

Det som jeg gjør i hverdagen som jeg velger selv: Leser bøker og magasiner, ser tv-serier, strikker og hekler, går på ski/tur/trening, treffer venner på klubb og strikke kafe, går på møter i hagelaget (hobby).

Den der snart-5-åringen setter jeg av og til å tegne/lage brev til slektninger som bor langt unna, det er kjekt. Vi drar også på biblioteket sammen, det er hyggelig syns jeg.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat