Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-17, 10:05   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lage nettsider selv: Hvordan er HTML5 UP!?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvis det ikke var snakk om det eldgamle designet på de allerede i 2012 eldgamle sidene mine, hadde det vært fint om du kunne spesifisere hva det var du mente var retro.

Jeg gidder ikke hoste sider et sted hvor jeg ikke eier innholdet selv (WordPress) og har problemer med å jobbe med det lokalt uten internett. Jepp, det finnes steder i Norge med liten til ingen internett eller 4G eller hva det nå heter. Jeg er mye på et av de stedene.

Nei, det var designet som var retro.

Du trenger ikke hoste ting hos WordPress og selvfølgelig kan du eie innholdet selv . Wordpress er den mest brukte webplattformen i verden, og de færreste ligger hos Wordpress.com for der har man alle mulige begrensninger. De aller fleste webhotell tilbyr Wordpress. Wordpress.com og Wordpress.org (som jeg lenket til) er ikke helt det samme, med andre ord.

Når jeg jobber offline, så skriver jeg teksten i et dokument og klistrer over når det skal postes. Har aldri tenkt på det som noe problem.

Det fine med Wordpress er at det er ekstremt godt dokumentert, du finner plugin og moduler til alt mulig så du kan få all mulig funksjonalitet. Det er enkelt å få hjelp på nettet +++. (Facebook). Det er en grunn til at det er mye brukt. Og: Det aller meste er helt gratis!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat