Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-17, 19:00   #58
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jobbmail får du på en vanlig dag?

Jeg sletter stort sett aldri mailer. Vi har ikke noen begrensning over hvor mye vi kan ha der. Jeg sorterer og arkiverer ikke heller, for det rekker jeg ikke. I tillegg er det noen ganger enklere å søke om man har alt samlet

Det skjer at jeg går inn og legger til bra søkeord i mailer jeg vet at jeg kommer å ha behov av å finne igjen.

Jeg bruker kategorier til noen mailer, blandt annet ting som jeg og en kollega skal gå igjennom når vi har oppfølgingsmøte. Ellers bruker jeg kategorier i kalenderen, en farge for hver type møte. En farge for "vanlig" møte på kontoret. En farge når jeg reiser, kort eller langt (veldig greit når man skal skrive reiseregning), en farge for Skype/telemøter, en farge for videomøte, en farge for når andre på min avdeling har fri eller ikke er på kontoret osv osv. Det fungerer veldig greit og så ser det litt mer morsomt ut.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat