Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-18, 12:24   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.979
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde vi snakke om endringene i barselpermisjonen?

Jeg er også helt for en tredeling av permisjonen. Jeg mener at det er et nødvendig skritt mot ytterligere likestilling.

Jeg har selv hatt relativt korte permisjoner (8 og 7 måneder), og jeg har allikevel ikke hatt noen problemer med at de fremdeles ble ammet. Amming er jo uansett ikke den eneste næringskilden når ungene når den alderen. Knerten spiste egentlig svært lite da jeg avsluttet min permisjon, men det lærte han heldigvis svært fort når jeg ikke lenger var tilgjengelig. (Vi var forberedt på at dette kunne by på problemer hvis han nektet å spise, men valgte å ikke ta det problemet på forhånd ... og vi fikk jo helt rett i det.)

En liten anekdote: Da jeg skulle ha kort permisjon med min førstefødte, så ble jeg spurt av nav-personalet om jeg "virkelig var klar for å gi fra meg permisjon på den måten". Jeg skulle på ingen måte gi fra meg permisjon, for det var jo far som skulle være hjemme isteden. Jeg håper og tror at nav ikke formulerer seg slik lenger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat