Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-18, 21:02   #112
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kjenner jeg ble mildt provosert av "åhhh, så du trenger hytte for å slappe av? Sånn er det når man legger opp til slikt et jag i hverdagen, men VI som klarer å SLAPPE AV HJEMME og ha det HYGGELIG SAMMEN, vi TRENGER ikke hytte vi! "-attituden. Men så er jeg litt hormonell i dag, så det kan være derfor, selvfølgelig.

Jeg kjenner litt på det samme når folk sier "Ååååh, så du må til strand i utlandet for å føle at du har ferie? Så pretensiøst! Vi klarer oss fint med å drasse med oss lavvo og steinovn fra fjelltopp til fjelltopp i den fantastiske, norske naturen, vi! "

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat