Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-21, 13:54   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Enda litt mer oppdatering. Jeg har nå også testet Evercalm dagkremen fra REN (kjøpte den på samme salg som rensegeleen), og den er heller ikke for meg. Den legger igjen et fettlag oppå huden min, og virker som den bruker lang tid på å trekke inn. I mellomtiden føles huden bare fet, men ikke fuktet. Så den har blitt nedgradert til nattkrem. Jeg har gått tom for agesmart-dagkremen fra Dermalogica, og siden det var 40 % på to Muradprodukter på mitt lokale apotek fikk jeg kjøpt den skrubben, samt dagkremen med C-vitamin, så de skal jeg teste nå. Jeg syns Murad er veldig dyrt, og i utgangspunktet hadde jeg jo tenkt å prøve å finne billigere produkter enn Dermalogica, så vi får se hvordan det blir på sikt. Enn så lenge har jeg jo kjøpt alt på salg til overkommelig pris.

Rensegeleen fra REN som jeg heller ikke var helt fornøyd med har flytta inn i dusjen. Funker greit som en vask på morgenen når jeg ikke har sminke å fjerne.

Har blitt et prosjekt dette. Men om jeg finner et utvalg skikkelig gode apotekprodukter, så er jo det veldig lett tilgjengelig.

Renseprodukter er jeg av en eller annen grunn flinkere til å huske å kjøpe i tide enn ansiktskremer (kanskje fordi det er lettere å kjenne når den nærmer seg tom? Det er ulempen med pumpeflaskene i ugjennomsiktig plast), så der tror jeg at jeg fortsetter med Good morning cleaning gel fra COSRX. Den syns jeg er veldig god. Lukter lite, fjerner sminke, skummer passe, er drøy og tørker ikke ut huden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat