Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-23, 15:53   #49
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Han forteller om det selv i episode 3 - at det ble en episode med høylytt roping i forbindelse med at han ville at konen skulle få ris i stedet for poteter. Bekymringsmeldingen vises frem på skjermen i den episoden, og den omtales også av flere i episoden.
Bekymringsmedingen handlet om dominerende adferd og manglende interesse for/manglende deltakelse i omsorg for baby.

Jeg har endret teksten min i det innlegget fra "trusler" til "truendee adferd" - han ikke ble anmeldt for trusler på barsel, men det som ble beskrevet som å ha oppført seg dominerende bla i bekymringsmeldingen til barnevernet. Han beskriver selv at han ble høyrøstet når han forteller om det.

Nei, det skal jo ikke så mye til at man oppfattes som truende når man er en to meter svær mann. Men noen trusler i den situasjonen hørte jeg ikke ble nevnt. Derimot sto det i meldinga til bvt at det ikke var noen indikasjoner på at mors omsorgsevne ikke var tilstrekkelig og at det ikke virket som hun var redd for ham. Det kan jo godt hende det hadde endt opp med god veiledning fra barnevernet dersom de hadde blitt i Norge, selv om jeg skjønner godt at han var livredd for omsorgsovertakelse.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat