Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-18, 22:36   #38
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstferien 2018

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det hørtes fantastisk ut, Skilpadda! 😍 Jeg var i London i desember og ble veldig glad i byen.

Nå har jeg vært kreisi og sjekka båtturer. DFDS og Kiel. Jeg liker ikke båt, vært på det mange ganger, og har sagt at det skjer ikke igjen - og når jeg kikka nå på bildene så syns jeg det så skikkelig kjipt ut. Men er det kult altså? For ungene? Jeg ser for meg at jeg eventuelt hadde kjeda meg halvt ihjel.

Vi bruker gjerne båt for å sove oss fram til steder. Det er vesentlig mer kjedelig å komme seg til en flyplass, gjennom sikkerhetskontrollen, vente på flyet, kanskje ha en mellomlanding, og så komme seg fra flyplassen til dit du skal. Med nattog eller natt-båt kan du gå om bord, spise mat, legge deg å sove, og når du våker neste morgen er du som regel i nærheten av et bysentrum.

Vi vurderer å fly til London. Har ikke flydd på ferie på en god del år, så føler vi har samlet oss opp en ok CO2-kvote. Senere i høst, når julemarkedet åpner, satser vi på toget til København eller Stockholm.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat