Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 10:08   #28
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk i naturen

Enig med Esme og de andre her.

Jeg ville nok prøvd å holde lydnivået litt nede på et sted med mange mennesker og har selv opplevd at foreldre har hysjet litt på barn som har vært veldig høyt oppe på DNT hytter om kvelden. Der kan det jo bli litt tett i stuen og det er greit at man moderer seg litt.

Men å ha som hovedregel at man skal være helt stille i naturen og til og med gå så langt som at man hysjer og kjefter på andre, det er virkelig ikke innafor. Det hadde aldri falt meg inn og jeg ville blitt veldig overrasket (og litt sur) om noen andre gjorde det. Og jeg definerer meg også som forholdsvis turvant.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat