Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-18, 12:30   #75
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tisselyder flaut?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det er jo helt krise at damer skal ende med forstoppelse og magevondt fordi det er så skambelagt å ha helt normal fordøyelse og normale kroppsfunksjoner. Det er noe alvorlig galt med hvordan man (direkte eller indirekte) har fått beskjed om å være kvinne.

Ja, det tenkte jeg også. Jeg ble oppriktig overrasket over svarene i denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå tviler jeg på at det er de samme, da, som er flaue for å tisse, men har sex på tv.

Hvorfor skulle de ikke være det? Skamløshet overfor egen seksualitet og nakenhet behøver ikke bety at de er komfortable med å eksponere alle kroppens funksjoner. Tvert i mot tenker jeg at det kan være et forfengelighetsaspekt med i bildet, hvor det å ønske å framstå som sexy er lite forenlig med å tisse så noen hører det.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat