Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-17, 20:28   #76
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå kommer jeg litt seint inn med et motsvar, men du kan jo forsøke å lese det jeg skriver. Det er deres uttalelser i media jeg mener er bedrevitersk når de sier "vi gjorde rett". Nei, alle er faktisk ikke enige i det, og jeg synes de må takle kritikk i denne saken.

Han uttaler at de forhindret vold i lenken din, og at det var det viktigste. Jeg klarer ikke helt se hvordan DET er å være besserwisser? Hva vet vi om hvem som ble spurt til råds, eller hvilke vurderinger som ble gjort? Vi må vel nesten stole på at politiet er de som sitter på MEST og riktigst kunnskap når det gjelder å ta de viktige valgene rundt sine egne aksjoner. I hvert fall mer og riktigere informasjon enn du og jeg og kommentarfeltet i VG.

Det er ikke tvil om at det smaker vondt når nynazister får vise seg frem, og det er mulig at denne demonstrasjonen sparker i gang en debatt vedrørende HVA som skal være OK å formidle i det offentlige rom. I utgangspunktet behøver ikke DET være en skummel øvelse. Norge er et demokratisk samfunn med gode verdier og gode holdninger. Om noe forbys, så vil de aller, aller fleste være enig i det. Allikevel, så kjenner jeg på den lille tvilen om hva som skjer hvis vi åpner for sensur av det vi ikke liker og synes er forkastelig. Fornuften er ikke jevnt fordelt.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat