Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-18, 09:17   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg var ikke akkurat noen bridezilla verken da jeg var 21 eller 36. Da jeg var 21 ville jeg egentlig ha noe mye enklere enn den jeg fikk tak i, det var ikke så lett på åttitallet. Men det var en pen kjole i blank silke med smalt liv og vidt skjørt til midt på leggen. Det jeg likte minst med den var noe gjennombrutte blomstergreier i utringningen, men jeg var jo veldig ung og tynn og kunne vel se ok ut i det meste. Jeg gjorde et snev av opprør ved å ha åttitallsmoderne hvite lakksko med snøring og hullmønster istedet for pumps.

Neste bryllup: Fant vel ikke heller nøyaktig det jeg var ute etter, da hadde jeg ikke brudekjole men en fotsid enkel gullbeige kjole med silkeskjørt og ermeløs overdel i et annet stoff, og draperinger/knytting bak. Jeg hadde flate gullsandaler og veldig kult oppsatt hår. Kjolen passer fortsatt, og jeg har brukt den i et par selskaper, men den føles som brudekjole for meg.

Nå skal jeg ikke være brud flere ganger, men om jeg skulle valgt en kjole til ville jeg nok brukt mer tid på å virkelig finne en perfekt en.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat