Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-22, 12:51   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Hilser alltid, også når det er stummende mørkt og jeg antar ingen ser at jeg hilser. Hilser alltid tilbake til syklister som hilser når jeg stopper for dem (og tilsvarende om jeg er syklisten). Utøver aktiv fletting når det er rushtidstrafikk og stopper og slipper inn folk på forkjørsvei når det kommer luke motsatt vei. Har en som øvelseskjører nå og gjør det jeg kan for å lære høflighet videre.

Alt i alt er jeg en høflig bilist.

Jeg er også en bilist som kan banne og steike for meg selv når andre bilister er idioter/lite hensynsfulle eller generelt sett håpløse i trafikken (uten å ha L bakpå bilen). Men det får jo ingen med seg. Tuter svært sjelden og viser kun fingeren i retur om en eller annen viser meg den først.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat