Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-18, 23:11   #88
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Samme her. Har ikke privat e-postadresse. Men mye privat korrespondanse foregårpå Messenger da. Lite private mailer.

Jeg har også ganske lite «personlig» korrespondanse på e-post, men alt av skolekontakt, bestilling (og tilsending) av billetter, påmelding til ting, netthandel, dialog med fritidsaktiviteter, mange meldinger fra banken og sånt er jo også privat og ikke noe jeg vil ha liggende i jobbens system. Pluss at det, som nevnt, er upraktisk å ikke få med meg om jeg bytter jobb.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat