Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-18, 09:25   #96
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skiller du på hvilken e-postkonto du bruker til hva?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg syns det er litt snodig, det flere av dere lærere forteller, at systemet ikke tillater at dere opererer som privatperson/foreldre når dere fra før av er registrert som ansatt. Betyr det at jeg er registrert som personnummeret mitt og ikke som navn eller epost i systemet på skolen der ungen min er elev?

Dette betyr nok at man bruker de opplysningene om personen som ligger i Feide, og at dette ikke kan overstyres. Jeg vil også tro at du (og andre) i all hovedsak er registert som personnummer. Absolutt ikke navn, det er ikke unikt. epost adresser har vært mye brukt som registreringsdata fordi det er unikt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat