Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-18, 20:01   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg kjøpte den første bikinien og BH'en på Netty, og har bestilt resten på nett siden, ettersom jeg har samme størrelse og bare liker en type BH'er.

Hvorfor er ikke det greit?

Ja, det er selvsagt lov. Jeg synes det er litt kjipt med dem som helt kynisk går til butikker for å få hjelp, uten å ha til hensikt å kjøpe der i det hele tatt, og så bestille på nett, men det er jo en annen greie.

Selv klarer jeg ikke å få det til å lønne seg, og jeg vil at spesialbutikker skal overleve, så jeg prioriterer det. Men nå bestilte jeg faktisk en fra Zalando. En femmer sier at den går i retur.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat