Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-13, 13:13   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunne og raske hverdagsmiddager

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

For en god idé! Smaker det litt søtpotetmos-aktig?

Det blir litt søtere, ja. Poden liker gulrot bedre enn poteter, og jeg tenker det er sikkert sunnere for oss alle å erstatte en del poteter med grønnsaker. Jeg moser den ikke helt glatt, så det er klumper og gulrotbiter i, det er liksom sånn vi har blitt enige om at den skal være. (En gang glattmoste jeg gulrøttene med stavmikser og blandet dem i, slik at mosen ble lys oransje, men da ble Poden ordentlig skuffet, så det gjør jeg ikke lenger. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat