Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-22, 11:34   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mens jeg er glad for at jeg har så innmari fine kolleger i den nye seksjonen min. Det er virkelig en helt super gjeng.

I dag har jeg sørget for at en av juniorene får være med når vi legger frem et prosjekt for departementet i neste uke. Han ble så glad! Så glad at han spurte om han kunne få lov til å lage presentasjonen vi skal holde. Og da ble jeg veldig glad, for det hadde jeg ikke hatt tid til. (Han kommer til å gjøre en aldeles utmerket jobb med presentasjonen, altså. Sikkert enda bedre enn meg, for for hans del er dette noe han legger sjela si i.)

Litt vold, rus, trusler og utestenging der altså.

Det er godt å høre. Jeg har faktisk aldri vært ansatt, ut over noen få sommerjobber og 1,5 år som avløser. Så jeg har aldri hatt kollegaer. Pussig å tenke på egentlig.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv