Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-17, 18:20   #132
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva slags sjanger er The Americans? Jeg takler ikke utenomjordisk/overnaturlig opplegg og er redd jeg går glipp av mange serier pga denne frykten. Vi likte veldig godt "Designated survivor", nesten enda bedre enn vi likte "Badehotellet".

Ingen sci-fi. Det er drama, om KGB-spioner undecover i USA på 80-tallet. Veldig bra spilt av Keri Russel og Matthew Rhys. Nostalgifaktoren er høy, jeg ler godt av en del av kostymene. Utvilsomt min Netflix-favoritt nå. Spionering var tungvindte greier før mobiltelefonen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat