Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 22:56   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg har satt 125 av 1500 løk i hagen, og laget "ventebed" med masse planter kjøpt på salg som skal plantes ut i div bed til våren.
Også har jeg planer om å hekle amylins nydelige barnesjal (Se bloggen hennes) til niesen min til jul meneh... det er nok ikke gjort i en håndvending for meg. Sist jeg heklet var en hest ( ) på ungdomsskolen. Mulig jeg må fri til mormor for å gjennomført dette prosjektet.
Ellers har jeg en trappeoppgang å male, nye gardiner å planlegge, kjøpe/sy og henge i spisestua, og ordne med fotoalbum av lillegutts bilder.
Så det mangler ikke akkurat på prosjekter nei.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat