Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-08, 21:41   #25
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Ikke spis brød på en måned"

Jeg merket stor forskjell på magen etter at jeg kuttet karbohydrater. Veldig stor forskjell også. Det, i tillegg til at jeg fikk tilbake bedre nattesøvn og mer energi, har gjort meg veldig så skeptisk til å gå tilbake til høykarbokosthold med brødskiver osv.

Jeg tenker også at dersom man skal kutte karber av årsaker som mageproblemer, kan man prøve seg frem. Prøv å kutte ut brød, evnt bake selv som Mim nevner. Det kan hende du ikke får magebesvær av poteter, men man kan jo kutte ned på det og se om det hjelper, samme gjelder ris og pasta.

Lavkarbokosthold er ikke kun for vektnedgang, det er så absolutt så mye mye mer enn det, i form av en bedre helse!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat